julen 2017

Hej igen! 
 
Nu är jag igång med att tagga inför jul och då jag vilar efter ögonlaser så har jag istället för att letat upp små julklappar så har jag hittat gamla fotografier från christmas past. Jag tänkte dela med mig av dem här i väntan på bättre tider!
 
 Julen 2017 spenderades hemma hos oss i vår lägenhet i Linköping. Det var vår första jul som vi hade hemma hos oss och det kändes så sjukt speciellt.
 
Lägenheten var julefin och vi hade plockat fram välkomstfikat på vardagsrumsbordet...
 
 
...tillsammans med glöggen. 
 
 
Mamma och pappa tillsammans med lillebror dök upp och vi började med fika. Vi lagade mat ihop och myste till ljudet av jullåtar som fyllde hela lägenheten.
 
Sen var det dags att äta!
 
 
Vi öppnade julklappar och vinkade ala adjö sent på kvällen. Det var en underbar jul, fylld med skratt, god mat och julefrid.
 
 
#införjul - #jul - #juleljus - #julgran
Sofies julblogg

Vilka stämningsfulla bilder! Ser så mysigt ut att värme glöggen på värmeljus. :)
(P.s.p.s. verkar som att textfärgen här i kommentarsfältet är vit på vit bakgrund...)

Svar: Men oj! Hahah tack för att du påpekade det! Fick trixa lite med färgerna så nu ska det iallafall vara bättre!
Tack så mycket fina du! Det är verkligen supermysig när man har värmt glöggen på så vis!
amongst christmas lights