årets önskelista

Hej!
 
Förlåt för dålig uppdatering här! Jag har precis avslutat mitt sommarlov och har från och med måndagen den tjugofjärde påbörjat min skolgång igen! Jag tänkte börja med en liten lista för att mjukstarta livet efter sommaren
 
Detta år önskar jag mig faktiskt saker! Hur sjukt är inte det? Jag brukar aldrig önska mig ting längre. Det känns liksom alltid som roligare att få ge saker nu när jag blivit äldre. Detta år önskar jag mig ändå saker. Tre stycken überdyra så jag förväntar mig verkligen inte att någon ska ge mig dem men det är lite saker jag drömmer om när jag inte är upptagen med andra saker...
 
Bildkälla: footway
 
Först ut är ett par veganska Dr. Martens. Jag älskar Dr. Martens, har använt dem sen jag befann mig i tidig tonår och har kvar mina allra första Martens som jag skaffade. Dessa har jag drömt om sedan slutet på gymnasiet men aldrig unnat mig själv... (pris: 1547 kr)
 
Bildkälla: netonnet
 
Sedan har vi en stationär dator. Jag hade, om jag får välja själv, valt en iMac eftersom jag inte klarar av vanliga stationära datorer. Jag har försökt med sambons men det slutar bara upp med att jag rage quit'ar allting jag försöker mig på... så denna iMac är en prioritering för mig. Speciellt med mina skolarbeten så hade det varit en skön avlastning från laptopen. (pris: 11990 kr)
 
 
Bildkälla: netonnet
 
Denna Applewatch önskar jag mig eftersom min andra fitbit på bara två år har lagt av. Sambon har forskat fram till att det är ett normalt problem med FitBit så Applewatch ska tydligen vara bättre? (pris: 4990kr)
 
Detta är vad jag önskar mig i julklapp 2020! Eller ja, mest av allt så kanske jag önskar mig fred på jorden och att denna pandemi ska ta slut, men ni förstår vad jag menar!