sommaren är över?

Ja, för mig, eller för OSS så är den det. Vi har alltså återgått till det normala denna vecka. För min sambo så innebar det att börja jobba igen, jag har däremot fått en snällare början på vardagen. Jag börjar nästa vecka så nu så sysslar jag mest med saker här hemma och letar efter kurslitteratur m.m.
 
Dock har jag märkt att eftersom jag är redo på att börja skolan igen och eftersom jag har spenderat sommaren på ett sådant underbart sätt med min sambo så vill jag ha höst. Jag är alltså redo på höst och jag är såå taggad på halloweenfesterna som jag är inbjuden till!
 
 
Denna höst ska jag återvända till skolan, men jag vill också få tid att göra pumpalyktor, bjuda över vänner på middag och gosa ned mig i halloween (kanske köpa lite fler julklappar) samt njuta av att bara existera!