bucket list vinter 2020

Denna vinter har jag mina drömmar, jag vet inte exakt hur många som kommer att gå in men jag håller tummarna! Bland annat vill jag:
 
 
1. Se på Luciatåget i kyrkan. 
 
Jag vill det varje år men varje år så går Lucia och jag har inte ens märkt av det. Det börjar bli allt mer viktigare för mig att kunna ta min tid och finna mig i nuet istället för att dra iväg som jag brukar göra.
 
2. Åka skridskor.
 
Jag spelade hockey som liten och jag älskar verkligen att åka skridskor men det är samma visa som alltid. Jag glömmer bort det mitt i julstressen! Årets mål är att ta tid för att vara och planera tiden bättre!
 
3. Gå på julkonsert.
 
Hallå? Hur mysigt är det inte att gå på en julkonsert? Detta år vill jag gå med sambon och göra en riktigt datenight av det hela!
 
4. Fira lill-jul med vännerna.
 
Superviktig att inte glömma sina vänner under julen. Jag känner att vänner är den familj man väljer och det är absolut förbjudet att glömma dem!
 
5. Åka pulka.
 
Första, bästa chans jag får så vill jag ut och åka pulka, eller tefat. Vilketsom passar bäst för stunden!
 
Har ni något ni längtar efter?
 
 
Om inte så skickade en av mina vänner denna till mig! Jag tycker den är riktigt bra och riktigt fyndig också!