jul...jul..strålande jul...

På sistone har jag inte kunnat uppdatera trots att julen existerat mer än någonsin här hemma hos oss! Jag ska dela med mig av mitt recept på saffransbullar som jag hade på min förra blogg. Jag har även en överraskning åt er, eller ja, två kanske.
 
Men fram tills dess så tänkte jag uppdatera lite om vad jag sysslat med!
 
 
Jag har pluggat lite, men det har egentligen inte funnits tid för det. Denna vecka testade vi att köpa hem mat från en vietnamesisk restaurang. Det var sååå mycket och god mat, så dit ska vi igen! Efter covid-19 så kanske man även kan sitta och äta där!
 
 
Jag har lyckats få tag på lite fler klappar till adventskalendern, detta tillsammans med några supersöta klistermärken som står för datumen då de ska öppnas!
 
Sist men inte minst så har vi fixat med belysning på balkongen! Jag har inte möjlighet att sätta någon form av belysning kring räcket eftersom vi har hönsgaller för katternas skull. Det är ändå vääldigt mörk och jag ville verkligen ha någon form av ljus eftersom sambon röker pipa. Så jag satte upp en ljusslinga i taket! Vad tycks?
#inredning - #jul2020 - #juleljus - #julkalender