inför jul

Nu är det väl ändå ingen som missat att vi klivit in i hösten? Det är kallt ute, löven ändrar färg och där börjar bli god tid att tända ljus och mysa ned under en filt! Själv har jag börjat skolan och jag trvis so far. Det första jag ska göra denna helg är att rensa balkongen, göra den höstfärdig. Sedan ska jag gå igenom garderoben, ut med all sommar och vår och in med höst och vinter! Jag har också plockat fram något jag glömde att jag hade medan jag flimmrade runt bland sakerna inne i badrummet!
 
När jag slutade studera för dagen så började jag att höststäda lägenheten. Vi har tömt balkongen, och sedan klev jag in i badrummet för att rensa och där fann jag dessa godbitar:
 
 
Mina absoluta julfavoriter från Lush! Jag är alldeles hänförd av dessa och längtar tills de släpper sin julkollektion iår!
#beauty - #jul2020 - #lush