om mig

Hej igen!
 
Vad kul att du hittat hit! Jag heter Dani, tidigare så skrev jag på julbloggen Granskogen, men har alltså bytt hit nu! Jag tänkte att jag skulle få en ny start med denna blogg och valde även då att byta portal. Vad kul att du hittat hit!
 
Jag tänkte börja denna julsäsong med något så tråkigt som att presentera mig!
 
 
Hej! Detta är jag!
 
Som sagt så kallas jag Dani, jag är alltså den som driver denna blogg. Varför?
 
Jo, för att jag älskar jul! Ända sedan barnsben har jag älskat jul och jag kommer nog alltid att göra det. Det är liksom juli när jag skriver detta och jag sitter redan nu och drömmer mig bort till julen 2020. På fritiden skriver jag på min vanliga blogg nouw.com/keereweer. Där skriver jag mest om mina vardagsbestyr, om inredning och liknande! Annars då? 
 
Jag är en universitetsstudent som bor med sambo och alla våra djur, två kaniner och två katter. Jag älskar inredning, design och resor. Julen har alltid varit speciell för mig och varje år försöker jag att göra julen ännu bättre! Detta år hoppas jag på: julfester, nya recept att pröva och sist men inte minst: SNÖ PÅ JUL!
 
Hoppas ni vill hänga med mig iår!