julen 2018

Ska vi fortsätta med ytterligare en tidigare jul?
 
Vi kan ta julen 2018!
 
Den spenderades hemma hos mina föräldrar i Nyköping. Denna jul så fick jag jobba extra på mitt gamla arbete i Nyköping och bodde hos mina föräldrar redan veckor innan julen var. Jag minns att det började snöa några dagar innan jul och vägrade sluta. Inte mig emot. Det var en underbart fin vit jul och jag minns hur man fick pulsa i snön när man gick ut på promenad!
 
 
Hemma så lyste granen så grann och fint.
 
 
Vi spenderade många kvällar framför brasan med varm choklad och spökhistorier. Något som kommer från min amerikanska del eftersom det är vanligt att man berättar spökhistorier framför elden under jul!
 
 
Men jul kom till slut! Vi spenderade den med Kalle Anka, julskinka och en tomte som kom på besök!
 
 
En riktigt klassisk jul med nära och kära helt enkelt. Inte svårt att se på julen med ett barns oskyldiga ögon när allting föll på plats så perfekt!
 
 
#införjul - #jul - #juleljus - #julgran
Sofies julblogg

Vad härligt att få en vit jul, de får vi ta till vara på extra mycket när det kommer! :) Mysiga bilder!

Svar: Men vad fin du är! Ja, visst får man? Jag njuter extra mycket och är extra tacksam för varje vit jul jag får!
amongst christmas lights